Sum guy
Onko ollut niheitä kokemuksia fanien suhteen esim: onko ikinä tullut tehtyä rikosilmoitusta jne.. Sorry jos turha/inhottava kysymys.
vastattu: 24.06.2026 | klo 11.04
Yleensä sellainen napakka, kirpsakka luunappi ohtaan rauhoittaa tilanteen.
Edessäni!!
Soittakee provinssissa Edessäni, jooko?
vastattu: 24.06.2026 | klo 11.01
Tjaa-a, liekkö vasta sitten kun ura alkaa olla Takanani.
Tuskailija
Mistä Stam1na syntyy ja mikä pitää sitä yllä?
vastattu: 24.06.2026 | klo 11.01
Lääkitys ja raha.
Aino
Hyvää prinsessakakkupäivää!
vastattu: 24.06.2026 | klo 11.01
Teppo "Kakku" Velin.
ååkke
Muistan kun joku kyseli ootteko kuullu blood incantationista. Onko nyt tullut kuuneltua, näköjään samoilla festareilla teidän kans.
vastattu: 24.06.2026 | klo 11.01
Ei.
Hupparista haaveilija
Mahtaakohan kesän keikoille tulla myyntiin kevätrundin paitoja nm. en tajunnut ostaa uutta hupparia tolloin ja jäin haaveilemaan siitä, se kun on niin hiano(:
vastattu: 24.06.2026 | klo 11.00
Kyllä siellä niitäkin pitäisi olla.
5.3%
Hei, tehkääpä Joutsen kappaleesta 2026 versio. Juuri sen kuuntelin ja vittu se on hyvä.
vastattu: 24.06.2026 | klo 11.00
Emme jaksaisi kuunnella sitä syntyvää nillitystä, että demo oli parempi.
Aromipesä
Saako vinkkejä muusikoilta miten saada naista? Onko esimerkiksi joku tuoksu jota käytätte tai hyviä vitsejä?
-Vanheneva vinyylikerääjä
-Vanheneva vinyylikerääjä
vastattu: 24.06.2026 | klo 10.59
Aluksi pitäisi saada vinkkejä, sitten naista. Jospa lähettäisimme siulle vaan rahaa Sokos-reissuun ja parit puhelinnumerot. Pistäpä osoite!
Sipuli
Syöttekö makkaraa?
vastattu: 24.06.2026 | klo 10.56
Tarpeellista tietoa.
Novus Ordo kundi
Koitan opetella kitaralla Memento Morin säkeistöriffin rytmitystä. Tuntuu ettei millään luonnistu. Onko neuvoja?
vastattu: 24.06.2026 | klo 10.55
Nyt oli mementot vähän jäässä, koska piti ihan Youtubesta luntata koko kappale. Kyllähän tuo säkeistö on melkoinen risukasa. Eihän tuosta äänitteestä saa mitään selvää. Jospa Olkkosen Pekka jaksaisi tehdä tästä opetusvideon? A
Levykäisten keräilijä 94
Moi,
Sanokaahan sinne Sakaran pojille suorat sanat, että tuuttavat vähän uutta vinyyliprässiä vanhoista levyistä.
Hyvää kesää koko orkesterille ja festareilla nähdään!
Sanokaahan sinne Sakaran pojille suorat sanat, että tuuttavat vähän uutta vinyyliprässiä vanhoista levyistä.
Hyvää kesää koko orkesterille ja festareilla nähdään!
vastattu: 05.06.2026 | klo 11.35
Kyl, kyl. Eikuvua.
Kumpi tuli ensin muna vai kana?
Heips, aiotteko juhlistaa 30 vuotis-uraanne syssymmällä, jollain juhlakiertueella? (Teillä oli toki just Skargelin karkelot, mut koskaan yks lisää ei oo liikaa). Vai ootteko jotain muuta keksineet miun päähänpistoksi (:
vastattu: 05.06.2026 | klo 11.35
Siun päähänpisto? Häh? Siulla on juhlakiertue siun housuissais.
Hojitaja
Hei ja terveisiä PHKS Keuhkosairauksien osaston yövuorosta!
Kiitos mahtavasta kevään livekeikasta Möysän musaklubilla.
Apnean kuunneltua on todellakin helpompi hengittää :). Tämän voisi laittaa potilaillekin hoitosuunnitelmiin peruslääkkeeksi.
Nauttikaa kesän alkamisesta!
Kiitos mahtavasta kevään livekeikasta Möysän musaklubilla.
Apnean kuunneltua on todellakin helpompi hengittää :). Tämän voisi laittaa potilaillekin hoitosuunnitelmiin peruslääkkeeksi.
Nauttikaa kesän alkamisesta!
vastattu: 05.06.2026 | klo 11.33
Jos olisin sie, käyttäisin aina työvuorossa morfiinia. A
lady moon
kuinka vaikeaa päättää millä tyylillä laulaa missäkin biisissä ja kohdassa? öristä,huutaa vai puhtaalla ku oot nii vitin monipuolinen laulaja hyrde!
vastattu: 05.06.2026 | klo 11.32
Kysyn tekoälyltä kun en ite tiedä. A
syön sua lihalla
Haluan oppia Antti hyyrysen fry scream tekniikat ja ylipäätään huudot miten Hyrde tteetkää näitä
vastattu: 05.06.2026 | klo 11.30
Fry scream...? Hahahaha, ahaa, ai sellasta siansaksaa tänään. Alat vaan huutelemaan, sieltä se tulee. Menee pari vuotta, mutta sitten helpottaa. A
Stadilaine
Isot kiitokset vielä 5x Käärmeennyrkki-rundin keikoista! Huikeita olivat kaikki. Järvenpäässä Kaikalle arvostus, kun heitti hieman päihtynyttä miestä avatulla vesipullolla kun töni paria naista eturivissä.
Tuskassa nähdään. Olisiko joko Rabies tai Susi-ihminen kesän settiin?
Tuskassa nähdään. Olisiko joko Rabies tai Susi-ihminen kesän settiin?
vastattu: 27.05.2026 | klo 12.15
Kiitoksia! Ja hyviä vaatimuksia biisien suhteen. Onkohan noissa kuitenkin liikaa haastetta Stam1nalle?
Pukkikäärijä
No Stam1na, no party 🙁
vastattu: 27.05.2026 | klo 12.14
About sinnepäin! Tulossa kesällä sinnepäin.
Arcturus
Näin tuossa vähän aikaa sitten Annalan Markon haastattelun, jossa se sano että eivät bändinä enää edes harjoittele punaista kukkoa.
Onko teillä joku biisi joka lähtee niin sanotusti selkärangasta myös?
Onko teillä joku biisi joka lähtee niin sanotusti selkärangasta myös?
vastattu: 27.05.2026 | klo 12.14
On niitä luultavasti muutama. Sehän on sitten aivan toinen asia, että mihin kohtaan sen riman laskee.
tummuva liha
Apnea-kappale kyllä ansaitsisi musiikkivideon. On niin upea ja erilainen herkistelybiisi teiltä.
Jos perjantain eurojaskasta tulee pääpotti, niin kyllä minä teille muutaman sata tuhatta euroa voisin antaa musavideota varten.
Jos perjantain eurojaskasta tulee pääpotti, niin kyllä minä teille muutaman sata tuhatta euroa voisin antaa musavideota varten.
vastattu: 27.05.2026 | klo 12.12
Kiitoksia, laitellaan tilinumeroa tulemaan.
Vanha vitsi?
Ootsie se säräkitaristi?
vastattu: 27.05.2026 | klo 12.11
Kuulostaa Peksin parhaimmistolta.
Katso kommentit

